Digimuseo juhlii 3-vuotissynttäreitä: kisassa jaossa kolme Museokorttia

Kolmevuotiaan Digimuseon tarjonta laajenee tasaisesti ja samalla palvelun käyttö on lisääntynyt ja tunnettuus kasvanut. Juhlimme syntymäpäiväämme yhdessä asiakkaidemme kanssa. Kokeile palvelua ja voit voittaa Museokortin!

Piilotamme pienen erän Museokortteja Digimuseon näyttelyihin. Annamme vihjeitä kätketyistä korteista Digimuseon Facebook- ja Instagram-sivuilla torstaista 18.5.2023 alkaen. Hiero siis älynystyräsi kisakuntoon!

Jos etsinnässä oleva kortti ei löydy heti, jatkamme vihjeiden antamista perjantaina 19.5. ja lauantaina 20.5. Jokainen vihje vie lähemmäs Museokortin löytymistä. Kisa jatkuu myös seuraavalla viikolla uusin vihjein.

Sukella heti torstaina 18.5. Digimuseon näyttelyihin osoitteessa www.digimuseo.fi/nayttelyt/ ja lähde Museokortti-jahtiin!

Tutustu kilpailun sääntöihin.