Osallistu kyselyyn Forum Marinumin näyttelyistä Digimuseossa

Merikeskus Forum Marinum on tuonut Digimuseoon jo neljä eri näyttelyä museon kohteista. Niissä voi tutustua kolmeen Aurajoen rannassa olevaan museolaivaan, eli teräsfregatti Suomen Joutseneen, kolmimastoparkki Sigyniin, ja matkustaja-alus Boreen. Näiden upeiden alusten lisäksi tarjolla on Forssaan elektroniikkavalmistaja DA-Groupin tiloihin rakennettu näyttely vedenalaisen sodankäynnin historiasta erilaisten Merivoimien asejärjestelmien parissa.

Viime vuosina olemme tuoneet erilaista digitaalista sisältöä saavutettavaksi myös suomalaisten museoiden yhteisen Finna.fi-verkkosivuston ja Rannikkotykistömuseon sivuston kautta.

Nyt Forum Marinum on suunnittelemassa tulevia näyttelyelämyksiä osana kansainvälistä museohanketta. Kaipaamme mielipiteitäsi tähän mennessä toteutetuista näyttelyistä ja siitä, miten voisimme rakentaa parempia näyttelyitä tulevaisuudessa. Jos virtuaaliset näyttelyt ja niiden kehittäminen kiinnostavat, jaa kokemuksesi ja näkemyksesi meidän kanssamme. Mikä näyttelyissämme on hyvää, ja mitä voisi parantaa? Millainen sisältö on mielenkiintoisinta? Onko virtuaalinen museokokemus paras kotisohvalla vai paikan päällä museoesineiden äärellä? Kiinnostaako virtuaalitodellisuus, lisätty todellisuus tai pelillisyys näyttelyissä?

Tutustu Forum Marinumin näyttelyihin Digimuseossa ja vastaa kyselyyn. Kaikkien osallistuneiden ja yhteystietonsa jättäneiden kesken arvomme lahjakortteja Forum Marinumin museokauppaan.

Linkki kyselyyn: https://survey.zef.fi/omfdnoo4/index.html

Voit osallistua 29.10.2023 asti.