Opastus / Ilmailumuseo – Kolmosten siivillä 26.4. klo 12–16

perjantai, 26.4. 12:00 - 16:00

Virtuaalinäyttelyssä voi astua koneen 3D-mallin sisään ja tutustua DC-3 -koneen sisätiloihin 360°-kuvan avulla sekä siviili- että sotilasasussa. Koneiden monet käytöt paljastuvat virtuaalinäyttelyssä kerrottujen tarinoiden, videoiden ja kuva-aineiston myötä.

Materiaalit kouluille

Ohjeet opastuksen varaamiseen.

Lisää ensimmäiseen kenttään luokka-aste (esim. 1–2 luokat), jolle olet varaamassa opastusta.

Lisää toiseen kenttään tarkempi kellonaika (esim. klo 13–13:45), jolle toivotte opastusta. Opastuksen kesto on normaalisti 45 min., mutta voit esittää toiveen myös lyhyemmästä tai pidemmästä opastusajasta.

Täytäthän varauslomakkeen tiedot huolellisesti. Ne välitetään tilaisuudesta vastaavalle museolle. Saat ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen liittymislinkin ja ohjeet. Linkin kautta pääsette luokkanne kanssa mukaan opastukselle sovittuna ajankohtana.

Opastukset ovat pilotointijaksolla maksuttomia. Opastusvaraus tulee tehdä 48 tuntia ennen sen ilmoitettua päivämäärää ja ajankohtaa.

Museo
Suomen Ilmailumuseo
Luokka-aste
Luokat 1–6
Oppiaine
Historia ja yhteiskuntaoppi

Opastetut virtuaalikierrokset

Etkö löytänyt etsimääsi vai sopisiko joku toinen aika paremmin?

Katso näyttelyn muut vapaat opastukset!

Muut opastukset

Näin vierailet digimuseossa

1. Osallistu kotonasi

Digimuseo.fi -palvelussa voit nauttia eri museoiden näyttelyistä missä ja milloin vaan.

2. Koe yhdessä

Voit vierailla Digimuseossa myös yhdessä ryhmäsi kanssa. Varaa opastettu kierros, niin voitte kokea virtuaalinäyttelyn kuten olisitte oikeassa museossa.

3. Jokainen elämys on erilainen

Digimuseossa löytyy näyttelyitä eri museoista ympäri Suomea. Suurin osa näyttelyistä on ilmaisia ja osaan on pääsymaksu.

Haluatko vierailla museossa fyysisesti?

Lue lisää museot.fi-sivulta
Ihmisiä museossa