Ilmoittaudu Digimuseon etäaamukahveille ke 25.10. klo 9–10

Pulppuaako mielesi virtuaalinäyttelyideoita, mutta et ole varma, kuinka pääsisit työssäsi alkuun? Digimuseo kutsuu museoammattilaiset kuulemaan ja keskustelemaan digitaalisten näyttelyprojektien toteuttamisesta ke 25.10.2023 klo 9–10.

Tilaisuudessa Digitaalinen näyttelytuotanto – kokemuksia museoilta ja tuotantokumppaneilta avaamme erilaisia lähestymistapoja digitaalisten näyttelyiden tuotantoihin: Miten näyttelyitä suunnitellaan, resursoidaan ja toteutetaan? Kuinka työt ovat edenneet aloituksesta aina näyttelysisällön julkaisuun saakka? Entä millaisia ahaa-elämyksiä tai törmäyksiä arkirealismiin tuotannoissa on koettu?

Tilaisuudessa kokemuksiaan jakavat Katseiden välissä -näyttelyn toteutuksesta vastanneet Mirja Ramstedt-Salonen, Kati Kunnas-Holmström ja Jasmin Lehtiniemi Porin taidemuseosta sekä Arilyn Oy:n Emmi Jouslehto ja Eeva Jäntti.

Ilmoittaudu mukaan. Tilaisuus järjestetään etänä ja se on maksuton.

Lämpimästi tervetuloa!

Lisätietoja: