Digimuseon joulukisa käynnistyy – palkintona Museokortti

Oletko muistanut tänä vuonna varmasti hankkia kaikki joululahjat? Osallistu kilpailuumme ja voit voittaa Museokortin – itsellesi tai läheisellesi!

Mistä on kyse ja miten voin osallistua?

Olemme laatineet sanaristikon, johon olemme antaneet avainsanan, GLÖGI, valmiiksi. Tehtävänäsi on selvittää muut puuttuvat sanat. Annamme niihin vihjeitä Digimuseon Facebookissa 12.–14.12.2023 välisenä aikana 1–2 per päivä. Ratkaisut löytyvät Digimuseon eri näyttelyistä.

Tutustu joulukisaan tarkemmin kisasivulla.

Voit jättää vastauksesi ja yhteystietosi kisasivulta löytyvän lomakkeen kautta su 17.12. puoleen yöhön mennessä. Ethän siis vastaa vihjeisiin Facebookin postausten yhteydessä. Arvomme voittajan kaikkien oikein vastanneiden kesken maanantaina 18.12.2023, jotta lahja ehtii varmasti pukinkonttiin. Ilmoitamme voittajasta Digimuseon Facebookissa.

Nappaa kupillinen joulujuomaa ja ryhdy ratkomaan ristikkoamme!