Digimuseon etäaamukahvit 19.10.2022 – Digitaalisuus strategisena valintana

Miten digitaalisuus määrittyy tavoitetasolla ja miten sen toimeenpano toteutetaan? Kuinka systemaattista muutos voi olla jatkuvasti elävässä toimintaympäristössä? Miten vuorovaikutus toteutuu ja kuinka esimerkiksi palveluja järjestetään?

Digimuseo.fi järjestää kaikille avoimen etäaamukahvitilaisuuden keskiviikkona 19.10. klo 9–10. Nostamme keskusteluun erityisesti museoiden tavoitteet ja digitaalisuuden strategisena valintana.

Kehittämispäällikkö Henna Ylänen avaa puheenvuorossaan Turun museokeskuksen strategisia linjauksia ja kertoo, millaisten kokonaisuuksien kautta digitaalisuus heillä rakentuu. Tärkeitä osa-alueita ovat sitoutuminen, osaamisen päivittäminen sekä̈ esimerkiksi kokeilut ja uusien toimintamallien omaksuminen – ihan kaikki ei aina myös mene putkeen. Henna puhuu otsikolla Digitaalisuus strategisena valintana ja kokeilevana kehittämisenä.

Puheenvuoron jälkeen jätämme aikaa yhteiselle keskustelulle, ajatusten vaihdolle ja kysymyksille.

Ohjelma ja aikataulu

klo 9:00–9:15 Tilaisuuden avaus
klo 9:15–9:45 Näkökulma: Digitaalisuus strategisena valintana ja kokeilevana kehittämisenä
klo 9:45–10:00 Keskustelu päivän aiheesta

Aamukahville ei ole erillistä ilmoittautumista. Laita merkintä kalenteriisi ja tule mukaan! Osallistumiseen ei tarvita muuta kuin kirjautuminen Zoom-huoneeseen oikeaan aikaan. Tilaisuus on avoin kaikille aiheesta kiinnostuneille.

Linkki Zoom-huoneeseen: https://us06web.zoom.us/j/81390776282?pwd=UVBDTHlHZ2FnUHVwc2tKS2xYMisrZz09
Meeting ID: 813 9077 6282
Passcode: 369911